واردات خودرو
جدیدترین اخبار واردات خودرو،ثبت سفارش واردات خودرو،تعرفه واردات خودرو،قوانین واردات خودرو
 
 
پنج شنبه 22 آذر 1397برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : manger

معادن ایران

متا: معادن ایران شامل مواد معدنی بسیار مختلف و باکیفیت های متفاوت هستند زیرا کشور ایران در بهترین و مناسب ترین شرایط جغرافیایی قرار گرفته است.

ایران یکی از کشورهای ثروتمند در زمینه مواد معدنی است. مواد معدنی استخراج شده از تمامی معادن ایران سالانه به کشورهای مختلفی صادر می شود. معادن ایران در نقاط مختلفی از کشور وجود دارند. مواد معدنی استخراج شده دارای کیفیت های مختلفی هستند و از همین جهت تمامی صنایع می توانند با توجه به نیاز و مورد استفاده خود برای تهیه این محصولات اقدام کنند.

انواع معادن ایران

از جمله معادن ایران می توان به معادن سیلیس، کائولن، مس، زغال سنگ، روی، سنگ آهن، سرب، نفت، گاز طبیعی، طلا و نقره اشاره کرد. از معادن مس ایران که از بزرگترین معادن خاورمیانه محسوب می شود، می توان به معدن مس سرچشمه اشاره کرد. این معدن سالانه مقدار قابل توجهی از مس را با درصد های مختلفی استخراج می کند و به صورت های مختلفی در دسترس خریداران قرار می دهد. معدن مس سرچشمه در کرمان واقع شده است و بهترین نوع از مس را تولید می کند. از معادن سنگ آهن ایران نیز می توان به معدن سنگ آهن اراک، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان، قزوین، قم، تهران و خلیج فارس اشاره کرد. ایران دارای حدود 68 نوع مواد معدنی غیر نفتی است که 37 بیلیون تن ذخایر کشف شده و 57 بیلیون تن ذخایر بالقوه را شامل می شود.

مواد استفاده از مواد معدنی ایران

مواد معدنی که در ایران استخراج می شود در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال سنگ آهن استخراج شده در معادن ایران به منظور تولید فولاد کاربرد دارد. مس استخراج شده در مواردی همچون صنایع الکتریکی و ساختمان سازی نقش بسزایی ایفا می کند. از روی نیز در موارد مختلفی همچون در زمینه پزشکی، ساختمان سازی و آبکاری فلزات مختلف استفاده می شود. سیلیس و کائولن نیز دو ماده معدنی بسیار پرکاربرد هستند که در صنعت ساختمان سازی و کشاورزی بسیار کاربرد دارند. زغال سنگ نیز ماده معدنی است که از آن به عنوان سوخت بهره گرفته می شود.



چهار شنبه 21 آذر 1397برچسب:, :: 23:49 ::  نويسنده : manger

حرف آخر تنها موسسه کنکور در ایران است که برای اولین بار آموزش کنکور را با استفاده از تصویرسازی و شهودی‌سازی مطالب، در قالب دی‌وی‌دی‌های آموزشی میسر ساخته است. بزرگ‌ترین دغدغه شما کنکوری‌ها قبولی در بهترین رشته و دانشگاه محسوب می‌شود و همگی به‌خوبی می‌دانیم که منظورمان از رشته و دانشگاه کدام است.

خانواده‌ها هزینه بسیاری می‌کنند تا فرزندشان بهترین نتیجه را در کنکور بگیرد؛ اما آیا همه این هزینه‌ها به سرانجام رسیده است؟ بسیاری از مشاوران موسسات کنکوری با وعده‌هایی عجیب و غریب همچون تضمین صددرصد پزشکی سعی در جذب دانش آموزان برای خرید پکیج‌های آموزشی دارند؛ اما آیا این وعده‌ها عملی هستند؟ به کار بردن «تضمین» در زمینه کنکور چه معنایی دارد؟ در این مقاله علاوه بر راهنمایی شما مبنی بر انتخاب بهترین منابع کنکور ۹۸، حرف آخر را نیز معرفی می‌کنیم.

چرا موسسه حرف آخر؟

دلایل خوبی برای پاسخ به این سوال داریم؛ به‌طور کلی و براساس نظرسنجی‌های معتبر، یک موسسه کنکوری خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • پکیج‌های آموزشی آن، دارای کیفیت آموزشی خوبی باشد.
  • برنامه‌ریزی منظم و جزء به جزء همراه با ارائه روش‌های صحیح مطالعه برای دانش‌آموز در نظر بگیرد.
  • پیگیری‌های منظم ماهانه برای داوطلب معین شود.
  • و بالاخره مهم‌ترین مورد: متناسب با وقت و سطح علمی دانش‌آموز، منابع کمک آموزشی انتخاب شود.

ویژگی‌های متمایز موسسه حرف آخر در چیست؟

  1. آموزش همراه با حل تست به‌صورت کاملا تحلیلی
  2. تدریس به‌صورت استاد شاگرد
  3. مشاوره و پشتیبانی محصولات توسط افراد آموزش دیده و مجرب
  4. تدریس کامل هر درس و عدم نیاز به سایر منابع کمک آموزشی

۱) آموزش کنکور همراه با حل تست به صورت کاملا تحلیلی در دی وی دی های حرف آخر

آموزش بدون تست زدن عملا بی فایده است؛ چرا که اهمیت و کیفیت آموزش، در تست زدن مشخص می‌شود؛ اما تست زدن هم باید به‌صورت تحلیلی باشد، یعنی چه؟

حتما دیده‌اید که در حل تست‌ها برخی اساتید فقط به گزینه صحیح اشاره می‌کنند و چرایی غلط بودن سایر گزینه‌ها را بررسی نمی‌کنند، این کار عملا وقت دانش‌ آموز را تلف می‌کند و بدون اینکه تست را بفهمد و مدرس برایش تحلیل کند از آن مبحث عبور می‌کند. کاری که در حرف آخر انجام شده، دقیقا برعکس این است. ما تمام تست‌های کنکور را بررسی کرده و سعی می‌کنیم تمام گزینه‌ها را هم تحلیل کنیم، این تحلیل باعث می‌شود شما به‌خوبی مبحث مربوطه را یاد بگیرید و به‌نوعی از دل یک سوال، سه سوال دیگر هم استخراج می‌شود و تسلط شما را بیشتر می‌کند.

۲) تدریس به‌صورت استاد شاگرد

احتمالا هنگام دیدن مجموعه‌های آموزشی تصویری ویژه کنکور، سوالاتی حین تدریس برایتان پیش آمده و به‌دلیل عدم ارتباط با استاد نتوانسته‌اید پاسخ سوالات خود را بیابید؛ اما در حرف آخر این مشکل حل شده و در پکیج‌هایی که لازم بوده، از یک نفر کنار استاد بهره برده‌ایم تا تمام سوالات پیش فرض دانش آموزان را بپرسد، این کار باعث شده تا هنگام مطالعه یک درس، ذهن‌تان کمتر درگیر سوالات به‌خصوصی باشد.

۳) مشاوره و پشتیبانی محصولات حرف آخر توسط افراد آموزش دیده و مجرب

می‌رسیم به مهم‌ترین بخش از تعهدات یک موسسه کنکوری، حتما و بارها دیده‌اید که در تبلیغات گفته می‌شود «مشاوره رایگان» اما تا چه حد این ادعا واقعیت دارد؟ بدیهی است که شما وقتی یک وسیله می‌خرید، باید نحوه استفاده از آن را بلد باشید تا به درد شما بخورد. پکیج‌های آموزشی نیز این‌گونه هستند؛ به‌طور مثال شما وقتی پکیج عربی حرف آخر را سفارش می‌دهید باید نحوه مطالعه آن را بلد باشید تا با بیشترین بازدهی مطالعه کنید و نتیجه مطلوب را کسب کنید. موسسه حرف آخر و اکثر موسسات کنکوری نیز با وعده «مشاوره رایگان» فعالیت می‌کنند؛ اما همه افراد یک موسسه این کار را انجام نمی‌دهند و معمولا نگرانی داوطلبان کنکور به خاطر این امر است. برای اطمینان خاطر شما فهرستی از مشاوران برتر موسسه حرف آخر را در این مقاله می‌آوریم تا با خیال راحت با این افراد تماس بگیرید و ضمن تهیه پکیج‌ها، از تمام تعهداتی که می‌دهند، بهره بگیرید.

تعهدات مشاوران موسسه حرف آخر:

۱) پیش از خرید محصولات حرف آخر می‌توانید با این مشاوران تماس بگیرید تا علاوه بر تعیین سطح علمی شما، پکیج‌های مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید که لزوما قرار نیست شما تمام پک‌های یک موسسه را خریداری کنید. این مورد را مشاور با توجه به وقت و سطح علمی شما تعیین می‌کند.

۲) هر دو هفته این مشاوران با شما تماس می‌گیرند و برنامه هفتگی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

۳) برنامه هفتگی مخصوص شما بوده و متناسب با ساعات مطالعه شما تنظیم شده است.

۴) روش مطالعه تخصصی دروس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

۵) برنامه‌ریزی دروس با نظر اساتید انجام می‌گیرد، مشاوره و برنامه‌ریزی منطبق بر پکیج های حرف آخر است؛ البته برای تست زدن کتاب‌های کمک درسی معرفی می‌شود و در برنامه شما جای می‌گیرد.

۶) فقط برای درس‌هایی که لوح فشرده آن‌ها را تهیه کرده‌اید مشاوره داده می‌شود.

برنامه‌ریزی کنکور، مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور، این‌ها مواردی هستند که در کنار خرید محصول شما انتظار دارید که از موسسه دریافت کنید. شاید چیزی که بیش از تمام این‌ موارد برای شما اهمیت داشته باشد، برقراری ارتباط تلفنی منظم و ماهانه با مشاور موسسه است که در جریان مطالعه شما باشد و بهترین راهکارها را با توجه به وضعیت تحصیلی شما پیشنهاد دهد.

محصولات حرف آخر :

حرف آخر برای تمام دروس رشته تجربی و ریاضی پکیج تولید کرده است و شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های دفتر تهران ۰۲۱۶۶۰۴۸۶۰۰ و ۰۲۱۶۶۰۳۵۶۰۰ برای خرید محصولات اقدام کنید. در مرحله‌ی نخست وضعیت درسی شما کاملا توسط مشاور حرف آخر بررسی شده، سپس به شما منابعی متناسب با سطح درسی و فرصت شما پیشنهاد می‌شود.

بعد از تهیه محصول برای دروس مربوطه به این صورت مشاوره داده می‌شود: این پکیج‌ها را چطور بخوانید؟ چه کتاب کمک درسی باید بگیرید؟ روش مطالعه هر درس به چه صورت است؟ چه تستی باید کار کنید؟ برنامه‌ریزی مناسب برای هر پکیج چگونه است و... در صورتی که برخی موسسات به شما یک برنامه از قبل آماده شده می‌دهند و مهم‌ترین سوال شما را پاسخ نمی دهند: چطور باید بخوانم؟ شما ارتباط مداوم با مشاور خود خواهید داشت؛ اگر چه مشاور این کار را به‌صورت رایگان انجام می‌دهد.

خیلی از موسسات چون به کار خودشان اطمینان ندارند همان اول کار پول‌های میلیونی از داوطلب می‌گیرند و محصولی بی‌کیفیت بدون خدمات ارسال می‌کنند؛ اما شما یکجا هزینه نمی‌کنید و در بازه‌های زمانی مختلف، با توجه به نیازتان و همچنین برنامه آزمون‌های آزمایشی، پکیج‌های کنکوری حرف آخر را تهیه می‌کنید.

قیمت محصولات حرف آخر را می‌توانید در سایت حرف آخر مشاهده کنید. پکیج‌هایی که در حال حاضر برای نظام جدید و قدیم تولید شده است که عبارتند از: ادبیات حرف آخر، زیست حرف آخر، عربی حرف آخر، شیمی حرف آخر، دینی حرف آخر، ریاضی حرف آخر، فیزیک حرف آخر، زبان حرف آخر.

اساتید حرف آخر

کیفیت رمز ماندگاری‌ است. در سال‌های اخیر موسسات بسیاری در زمینه کنکور فعالیت داشته‌اند؛ اما تنها شمار اندکی باقی مانده‌اند و دلیل آن کیفیت بالای محصولات آموزشی است. اساتیدی که در حرف آخر به کار گرفته شده‌اند همگی جزو اساتید خلاق و مبتکر در حیطه آموزشی و اکثرا رتبه یک درس‌های مربوط به خود هستند. همچون استاد عبدالرضا منتظری مدرس ریاضیات حرف آخر و استاد علیرضا یوسفیان پور مرد شماره یک دین و زندگی کشور و سایر اساتید:

  • دکتر غلامحسین شیروانی، مدرس شیمی حرف آخر
  • استاد پیمان کامیار، مدرس فیزیک حرف آخر
  • استاد محمد واعظی، مدرس عربی حرف آخر
  • اساتید رضا شعبانی، شاکری و روان مدرسین زیست حرف آخر
  • استاد محسن منتظری، مدرس ادبیات حرف آخر
  • استاد مجتبی محمودی، مدرس زبان حرف آخر

برای ساخت الگوهای آموزشی در حرف آخر سال‌ها زمان و هزینه‌های هنگفتی صرف شده و به نوعی می‌توان گفت حرف آخر پایانی بر عصر تحجر در آموزش کشور است.

حرف آخر با شما داوطلبان کنکوری:

بی‌شک فرصت یک‌ساله‌ی کنکور که اهمیت فوق‌العاده‌‌ای برایتان دارد و برای قبولی در رشته‌های دکتری و پزشکی حاضر به پرداخت هزینه هستید؛ اما قطعا دوست ندارید که این هزینه هدر برود یا بعدا دچار حسرت و پشیمانی شوید. فرصت این را هم ندارید که موسسات مختلف را تجربه کنید؛ چون هزینه و وقت زیادی می‌طلبد. بودجه‌بندی کنکور نیز نشان از گستردگی مباحثی دارد که توسط طراحان سوال مورد ملاحظه قرار می‌گیرند. وقتی که حرف آخر را برای کنکور خود انتخاب می‌کنید، یعنی یک گام رو به جلو برداشته‌اید.

همه‌ساله بعد از برگزاری کنکور سراسری، موسسات مختلف آمار مطابقت پکیج‌هایشان با کنکور را منتشر می‌کنند؛ اما بعد از بررسی‌ها، این موسسه حرف آخر بود که بیشترین مطابقت را با تست‌های کنکور داشت. ریاضی استاد منتظری با سوالات کنکور ۹۷ تجربی ۱۰۰ درصد مطابقت داشت. پکیج دینی صد استاد یوسفیان پور با کنکور ریاضی ۱۰۰ درصد و با کنکور تجربی ۹۷ بیش از ۹۶ درصد مطابقت داشت، این مطابقت‌ها اتفاقی نیست؛ بلکه حاصل سال‌ها زحمت در عرصه آموزش کنکور کشور محسوب می‌شود که با مدیریت فردی چون عبدالرضا منتظری به ثمر نشسته است.

موسسه حرف آخر که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه آموزش کنکور شروع کرده و به خاطر کیفیت بالای محصولات تاکنون در این عرصه ماندگار شده است. حرف آخر پیشنهاد خوبی برای افرادی به‌شمار می‌آید که به کیفیت منابع کنکور و نتیجه‌گیری اهمیت می‌دهند.

سایت رسمی حرف آخر را مشاهده کنید و تمام اطلاعات لازم را برای کنکور کسب کنید. در این وب‌سایت لیستی از برترین مشاورین موسسه و همچنین لیست قیمت محصولات حرف آخر قرار گرفته است که گزینه خوبی برای تماس و دریافت مشاوره تحصیلی هستند.

 



نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک راهنمای خرید ضدآفتاب + نکات استفاده از ضدآفتاب در تابستان و زمستان شارژر دستی تلفن همراه بهترین سایت خرید نهال بادام در ایران چه نام دارد ؟ رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت قیمت و خرید گردو بافت سقف مناسب برای ویلا دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون معرفی سیستم گرمایش از کف تهران بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج بهترین سرویسکار پکیج بهترین سرویسکار پکیج ارتودنسی نامرئی چیست؟
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود فايل هاي آموزشي و آدرس postcd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: